محصولاتگیربکس خورشیدی محصولات

گیربکس های سیاره ای دارای 3 یا چند چرخ دنده خورشیدی هستند که با دنده مرکزی درگیر می شوند و توسط یک چرخ دنده رینگی احاطه شده اند و در طراحی حای مختلف بر اساس شرایط مورد کاربرد ساخته می شوند که به صورتهای شافت مستقیم گیربکس پایه دار – ورودی و خروجی با شافت تک خار و هزار خار و هالو شافت و گیربکس های فلنچ دار تولید و عرضه می شود .

انواع چرخ دندهچرخ دنده خورشیدی چیست ؟ انواع چرخ دنده

شرایط خاص گیربکس ها و نسبت دور  ورودی و خروجی در کیفیت ساخت تعیین کننده می باشد به طور مثال گیربکس های خورشیدی که دور بالایی دارند باید بعد لز عملیات حرارتی سنگ زنی گرد و یا در بعضی از دنده های خورشیدی که ساچمه ها به شکل مستقیم روی سوراخ مرکزی چرخ دنده ها درگیر می شوند از متریال و عملیات حرارتی متناسب با توجه به سختی مذکور در کلید فولاد استفاده نمود تا عمر مفید گیربکس و راندمان مورد نظر را بدست آوریم و لازم بذکر است در خصوص فرایند ساخت چرخ دنده ها و رینگ های سیاره ای پروسه نوع متریال ، تولید متریال می تواند در قیمت نهایی نقش بسزایی داشته باشد .

بطور مثال روش ریخته گری یا هات رولینگ یا رول فورجینگ یا استفاده از یک متریال گرد فورج شده به شکل برشکاری هرکدام هزینه های خود را دارند که بر اساس کیفیت مد نظر مشتری اعمال خواهد شد و در زمان عملیات های حرارتی و پروسه ساخت می بایست تمامی موارد کنترلی در حین فرآیند را لحاظ نمود تا محصول با کیفیت به مصرف کننده تحویل گردد

https://sangindandeh.com/wp-content/uploads/2024/07/گیربکس-خورشیدی-چیست-1.jpg

گیربکس خورشیدیطرز کار و معرفی اجزای گیربکس خورشیدی

گیربکس خورشیدی از یک چرخدنده مرکزی که دنده خورشیدی نیز نامیده می شود تشکیل شده است که بوسیله سه عدد چرخدنده دورتادور آن احاطه شده است. این چرخدنده ها را پینیون یا سیاره یا چرخدنده هرزگرد نیز می نامند. پینیون ها و چرخدنده مرکزی بوسیله یک بازو به همدیگر متصل هستند. تمامی مجموعه بر روی صفحه ای قرار دارد که کریر نامیده می شود. پینیون ها درون یک رینگ دندانه دار می چرخند و حرکت دورانی دارند. نیروی محرک به چرخدنده مرکزی منتقل می شود و باعث چرخش پینیون ها می شود. حرکت سیاره ها باعث چرخش بازو می شود و نیرو و گشتاور را منتقل می کند.

عنوانفرمول
فیزیکe=mc2
سختی
گیربکس-خورشیدی-چیست-1
گیربکس-خورشیدی-2
unnamed
planetary-Gearbox-29-min
planetary-Gearbox-11-min

در صورت بروز هر سوال و نیاز به هر کمکی با متخصصین در ارتباط باشید

09201268898 - 90001099مشاوره

یک فنجان چای در روزهای کاری مهمان ما باشید

شعبه 1
تهران، شهرک صنعتی چهاردانگه خیابان ششم فلز تراش خیابان شمس خیابان نفیس پلاک 7
شعبه 2
چهاردانگه، شهرک گلشهر خیابان صنعت 3 پلاک 10
تماس بگیرید
90001099
ارسال ایمیل
info@sangindandeh.com

شبکه های اجتماعی

https://sangindandeh.com/wp-content/uploads/2024/07/1718450496182.jpg

    بالا