محصولاتکوپلینگ کروی - عدسیمحصولات

این نوع کوپلینگها جهت انتقال دور و قدرت در مابین دو عدد شافت محرک و متحرک قرار داده می شود و یکی از قابلیتهای ویژه ای که دارند انتقال گشتاور با جابه جایی زوایا ( عدم هم محوری) در شافت ها می باشد .

انواع چرخ دندهکوپلینگ کروی - عدسی چیست ؟ انواع چرخ دنده

این نوع کوپلینگها جهت انتقال دور و قدرت در مابین دو عدد شافت محرک و متحرک قرار داده می شود و یکی از قابلیتهای ویژه ای که دارند انتقال گشتاور با جابه جایی زوایا ( عدم هم محوری) در شافت ها می باشد  .

و می تواندد دنده های داخلی به شکل فلکسیبل انتقال دور را انجام دهند که کاربرد وسیعی در خطوط انتقال قدرت مابین گیربکسهای خطوط نورد و نیروگاهی و صنایع معدنی و سیمان و بسته بندی و …. دارد .

اجرای کوپلینگهای دنده ای از یک چرخ دنده مرکزی که به شکل عدسی دنده زنی شده است و یک دنده سیاره ای که داخل دنده مرکزی قرار می گرد و با قرار گرفتن روی شلف محرک و همین مکانیزم روی شناخت متحرک نصب و با پیچ های رابط ما بین دو رینگ بیرونی با همدیگر به شکل یک تکه قرار میگرند .

و برای جلوگیری از مواد روغنکاری ما بین چرخ دنده ها قسمت روی دنده مرکزی با پکینگ یا اورینگ ( سیل آب بندی) جهت تخلیه روغن ، آب بندی صورت می گیرد .

که در انواع مختلف و سایز ها و توان های متنوع طراحی و ساخته می شود که می توانید در فروشگاه سنگین دنده نمونه های طراحی و ساخته شده را تهیه و در صورت نیاز به یک کوپلینگ خاص دیگر با امور مشتریان تماس حاصل فرمایید .

در این مجموعه دنده های عدسی را با دستگاه های CNC  ماشینکاری شده و عدسی دنده ها با توجه به اختلاف زاویه های محرک محورها طراحی و پروسه ساخت صورت می گیرد .

اینگونه کوپلینگ ها تیپهای مختلفی هستند که اجرای آن با توجه به نیاز مشتریان عزیز امکان پذیر می باشد .

https://sangindandeh.com/wp-content/uploads/2024/07/38999969-qe6i618go7qnfp1lbpjziegypqvbcjdvznzm6x0k8g.jpg

چرخ دنده سادهفرمول محاسبات

جهت محاسبه دقیق تمامی مقادیر مورد نیاز سفارش چرخ دنده ساده میتوانید از طریق فرمول های موجود در جدول روبرو کمک بگیرید

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ، و با استفاده از طراحان گرافیک است، چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است، و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز، و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد، کتابهای زیادی در شصت و سه درصد گذشته حال و آینده، شناخت فراوان جامعه و متخصصان را می طلبد، تا با نرم افزارها شناخت بیشتری را برای طراحان رایانه ای علی الخصوص طراحان خلاقی، و فرهنگ پیشرو در زبان فارسی ایجاد کرد، در این صورت می توان امید داشت که تمام و دشواری موجود در ارائه راهکارها، و شرایط سخت تایپ به پایان رسد و زمان مورد نیاز شامل حروفچینی دستاوردهای اصلی، و جوابگوی سوالات پیوسته اهل دنیای موجود طراحی اساسا مورد استفاده قرار گیرد.

عنوانفرمول
فیزیکe=mc2
سختی
کوپلینگ
ک3_svke
ک1_0vlu
e541ff5705c827ef41e1113a473c472423590c34_1694469445
5

در صورت بروز هر سوال و نیاز به هر کمکی با متخصصین در ارتباط باشید

09201268898 - 90001099مشاوره

یک فنجان چای در روزهای کاری مهمان ما باشید

شعبه 1
تهران، شهرک صنعتی چهاردانگه خیابان ششم فلز تراش خیابان شمس خیابان نفیس پلاک 7
شعبه 2
چهاردانگه، شهرک گلشهر خیابان صنعت 3 پلاک 10
تماس بگیرید
90001099
ارسال ایمیل
info@sangindandeh.com

شبکه های اجتماعی

https://sangindandeh.com/wp-content/uploads/2024/07/1718450496182.jpg

    بالا